بهترین زمان برای رزرو پرواز برای سفرهای داخلی، خارجی و تابستانی

یافتن بهترین پیشنهادات پرواز کمی یک نوع هنر است، اما برخی علم - یا حداقل اقتصاد - نیز دخیل هستند. تنها دو قانون قطعی وجود دارد: پروازها برای رزرو از حدود یک سال قبل باز هستند و قیمت بلیط هواپیما اغلب بین آن زمان و برخاست تغییر می کند. بنابراین، به عنوان یک قاعده کلی، شما می خواهید بلیط هواپیما تهران اهواز را از قبل رزرو کنید، زیرا قیمت ها در روزهای قبل از پرواز به شدت افزایش می یابد و از مسافران لحظه آخری که چاره ای جز پرداخت هزینه ندارند، استفاده می کنند.

اما متغیرهای زیادی وجود دارد که بر الگوهای قیمت گذاری پویا بلیط هواپیما تأثیر می گذارد، از جمله مقصد و زمان سال. در برخی موارد، می‌توانید فقط چند هفته قبل رزرو کنید، در حالی که در موارد دیگر، بهتر است ماه‌ها قبل رزرو کنید (مانند سفر در تعطیلات مسافرتی بزرگ، زمانی که تقاضا زیاد است).

در حالی که طی دو سال گذشته سفرها به دلیل شیوع بیماری همه گیر شده است، ما شاهد بازگشت اعداد به حالت عادی هستیم - سایت ردیابی نرخ بلیت هواپیما در گزارش خود در ژانویه 2022، سایت ردیابی نرخ بلیط هواپیما پیش بینی کرده است که تا آوریل 2022 نرخ بلیط هواپیما به سطح 2019 خواهد رسید. با وجود عدم اطمینان عمومی در مورد انواع جدید احتمالی، مسافران همچنان از رزرو پرواز خود تا نزدیک شدن به تاریخ سفر خودداری می کنند، درست مانند سال های 2020 و 2021.

با این وجود، معاملات خوب هنوز هم مربوط به زمان بندی تصویری بزرگ است، و در حالی که این روزها تدارکات سفر بیشتر در جریان است، اکثر خطوط هوایی اکنون از هزینه های تغییر چشم پوشی می کنند، و این امر مسافران را راحت تر می کند که از قبل رزرو کنند و در صورت نیاز برنامه ها را بعدا تغییر دهند.

نکته پایانی این است که به ثمر رساندن بهترین معاملات پرواز می تواند مشکل باشد – و تاثیر همه گیری این بیماری بر سفر و صنعت هواپیمایی بیش از چند چالش را اضافه کرده است. اما ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم بهترین پروازها را برای سفر آینده خود پیدا کنید. اولین نکته ما: پیگیری قیمت پروازها را هر چه زودتر شروع کنید تا بتوانید مراقب نوسانات هزینه باشید. از Google Flights یا Hopper برای دریافت اعلان‌های تغییر قیمت در مورد پروازهای ردیابی شده خود استفاده کنید.




می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: